Ingyenes CRM > CRM rendszer > CRM fogalma
CRM fogalma
Mit is jelent magyarul a CRM?
A CRM az angol Customer Relationship Management kifejezés rövidítése, magyarul leginkább az ügyfélkapcsolat kezelés kifejezés használatos. Az ügyfélkapcsolat kezelés alatt egyszerűen az ügyfeleket érintő folyamat- és adatkezelést értjük, amelyek segítenek az új ügyfelek megszerzésében, valamint a meglévő ügyfelek kiszolgálásában.
CRM rendszer alkalmazásának céljai:
- jobb ügyfélkiszolgálás,
- ügyfél elégedettség növelése,
- ezen keresztül az eladások, az árbevétel és a profit folyamatos növelése.
A CRM rendszerek marketing, értékesítés, ügyfélszolgálat és call center területek folyamatait támogathatják. Elterjedésüket a technológia fejlődése és áruk drasztikus csökkenése gyorsította, s ma már kis- és középvállalatok részére is elérhető.
CRM bevezetéseink tapasztalata, hogy csak azokat a folyamatokat célszerű támogatni CRM rendszerrel egy kkv-nál, amelyek mérhető árbevétel vagy ügyfélszám növekedést okoznak.
Olvasson tovább, és
- tudjon meg minél többet a Forest CRM rendszerről
- ismerje meg, hogy a Forest CRM mennyiben támogatja az értékesítés hatékonyságát
- ismerkedjen meg a Forest CRM rendszer áraival!