Ingyenes CRM > Forest CRM > Forest CRM funkciói > Értékesítési folyamat követése
Értékesítési folyamat követése
Egyszerűen meg tudja állapítani, hogy az értékesítési folyamat egy adott ügyfélnél éppen hol áll, mi a következő lépés? Megállapítható, hogy az értékesítő a tervezett időpontban végzi-e el a munkáját, vagy rendszeresen késik feladataival és a kevés üzletkötés mellett rombolja a cégről kialakult ügyfélképet?
Az értékesítési folyamat egyszerűen követhető a ForestCRM-ben, mert:
- az értékesítési folyamat lépései akár üzleti lehetőségenként gyorsan áttekinthetők,
- az ügyfélnek küldött összes dokumentum (pl. ajánlat, szerződés) és email egy helyen megtalálható,
- gyorsan ellenőrizhető, hogy melyik ügyfélnél nem rögzítették a következő értékesítési lépést,
- a feladatok átütemezése nyomon követhető, szükség esetén email értesítés kérhető.