Visszahívást kérek

Vélemények

Vezetőként fontosnak tartom, hogy rendszer automatikusan statisztikát készít a programot használó minden kollégáról, így a dolgozók heti-havi teljesítménye, a munkájuk eredményessége nyomon követhető. Polgár Ferenc ügyvezető igazgató
Polgár & Polgár Kft

Rendszeres, folyamatos használat esetén a kollégák egymással eltöltött egyeztetési ideje lecsökken. A feladatok, és azok felelősei egyértelműen meghatározhatók, nincs kommunikációs űr és a felelősségáthárítás is elkerülhető. Laki Zsolt értékesítési vezető
Pap Légtechnika Kft.

A megfelelő informatikai támogató rendszer kiválasztása nálam mindig időigényes és kicsit "nyögvenyelős" feladat . A Forest CRM-re azért esett a választás, mert itt nem éreztem ezt a terhet: gyorsan megértettem a rendszer működését, nagyon tetszett a funkcionalitás és a felület. Rubányi Tamás értékesítési vezető
Innotransz Mérnöki Iroda Kft.

Miután 4 másik rendszerrel összevetettük, kiderült, hogy ez a megoldás felel meg legjobban a 4-8 mobil értékesítőt és kiegészítő személyzetet alkalmazó divíziónknak. A call-centertől az üzletkötőig, illetve a vezetői ellenőrzésig jól használható eszközt ad a kollégák kezébe. Geyer Attila ügyvezető
PrestonPartner Kft.

Irodánkban napi 3-4 személyes ügyfél találkozó és 10-15 különböző ügyintézés valósul meg, így néha "nem látjuk a fától az erdőt", a Forest CRM rendszer használatával azonban mindent pontosan nyomom tudok követni.dr. Roczkó Zsuzsanna,
Roczkó Jogi Klinika, ügyvédi iroda

Értékesítési folyamat követése

Az értékesítési folyamat milyen státuszban van?

Egyszerűen meg tudja állapítani, hogy az értékesítési folyamat egy adott ügyfélnél éppen hol áll, mi a következő lépés? Megállapítható, hogy az értékesítő a tervezett időpontban végzi-e el a munkáját, vagy rendszeresen késik feladataival és a kevés üzletkötés mellett rombolja a cégről kialakult ügyfélképet?

Az értékesítési folyamat egyszerűen követhető a ForestCRM-ben, mert:

  • az értékesítési folyamat lépései akár üzleti lehetőségenként gyorsan áttekinthetők,
  • az ügyfélnek küldött összes dokumentum (pl. ajánlat, szerződés) és email egy helyen megtalálható,
  • gyorsan ellenőrizhető, hogy melyik ügyfélnél nem rögzítették a következő értékesítési lépést,
  • a feladatok átütemezése nyomon követhető, szükség esetén email értesítés kérhető.