Ingyenes CRM > Forest CRM > Forest CRM funkciói > Ügyféltörténet
Ügyféltörténet
Ki mit tett, ígért, tárgyalt potenciális és meglévő ügyfeleinkkel fél évvel ezelőtt? Mikor, miből, mennyit adtunk el az ügyfélnek? Mit nem sikerült értékesíteni és miért? Mik az ügyfél preferenciái vásárláskor?
A ForestCRM lehetőséget ad, hogy hatékonyan minden korábbi eseményt megtudjunk lehetséges és meglévő ügyfeleinkről, és azokat a jövőbeli eladások növelésére használjuk, mert
- az összes releváns információ egy képernyőről elérhető: alap címadatok, kapcsolattartók, korábbi és futó üzleti lehetőségek, feladatok, számlák,
- csak a lényeget kell rögzíteni a rendszerben: tárgyalásokról, az üzleti lehetőség megkötéséről (adatkörönként 3-7 mező),
- a rendszerben lévő grafikonokkal értékesítési tendenciák azonosíthatók (akár személyenként), melyek segítenek a menedzsmentdöntésekben,
- az üzleti adatok kiértékelése segít az értékesítési csatornák, munkatársak és termékek értékesítési hatékonyságának elemzésében,
- az információk nem csak a munkatársak fejében található meg,
- mobilról, tabletről, notebookról, aszali gépről bárhol megtekinthetők a történeti adatok.