Visszahívást kérek

Vélemények

Vezetőként fontosnak tartom, hogy rendszer automatikusan statisztikát készít a programot használó minden kollégáról, így a dolgozók heti-havi teljesítménye, a munkájuk eredményessége nyomon követhető. Polgár Ferenc ügyvezető igazgató
Polgár & Polgár Kft

Rendszeres, folyamatos használat esetén a kollégák egymással eltöltött egyeztetési ideje lecsökken. A feladatok, és azok felelősei egyértelműen meghatározhatók, nincs kommunikációs űr és a felelősségáthárítás is elkerülhető. Laki Zsolt értékesítési vezető
Pap Légtechnika Kft.

A megfelelő informatikai támogató rendszer kiválasztása nálam mindig időigényes és kicsit "nyögvenyelős" feladat . A Forest CRM-re azért esett a választás, mert itt nem éreztem ezt a terhet: gyorsan megértettem a rendszer működését, nagyon tetszett a funkcionalitás és a felület. Rubányi Tamás értékesítési vezető
Innotransz Mérnöki Iroda Kft.

Miután 4 másik rendszerrel összevetettük, kiderült, hogy ez a megoldás felel meg legjobban a 4-8 mobil értékesítőt és kiegészítő személyzetet alkalmazó divíziónknak. A call-centertől az üzletkötőig, illetve a vezetői ellenőrzésig jól használható eszközt ad a kollégák kezébe. Geyer Attila ügyvezető
PrestonPartner Kft.

Irodánkban napi 3-4 személyes ügyfél találkozó és 10-15 különböző ügyintézés valósul meg, így néha "nem látjuk a fától az erdőt", a Forest CRM rendszer használatával azonban mindent pontosan nyomom tudok követni.dr. Roczkó Zsuzsanna,
Roczkó Jogi Klinika, ügyvédi iroda

Ügyféltörténet

Ügyfél értékesítési története, akár mobilról

Ki mit tett, ígért, tárgyalt potenciális és meglévő ügyfeleinkkel fél évvel ezelőtt? Mikor, miből, mennyit adtunk el az ügyfélnek? Mit nem sikerült értékesíteni és miért? Mik az ügyfél preferenciái vásárláskor?

A ForestCRM lehetőséget ad, hogy hatékonyan minden korábbi eseményt megtudjunk lehetséges és meglévő ügyfeleinkről, és azokat a jövőbeli eladások növelésére használjuk, mert

  • az összes releváns információ egy képernyőről elérhető: alap címadatok, kapcsolattartók, korábbi és futó üzleti lehetőségek, feladatok, számlák,
  • csak a lényeget kell rögzíteni a rendszerben: tárgyalásokról, az üzleti lehetőség megkötéséről (adatkörönként 3-7 mező),
  • a rendszerben lévő grafikonokkal értékesítési tendenciák azonosíthatók (akár személyenként), melyek segítenek a menedzsmentdöntésekben,
  • az üzleti adatok kiértékelése segít az értékesítési csatornák, munkatársak és termékek értékesítési hatékonyságának elemzésében,
  • az információk nem csak a munkatársak fejében található meg,
  • mobilról, tabletről, notebookról, aszali gépről bárhol megtekinthetők a történeti adatok.

Historikus értékesítési adatok