Ingyenes CRM > Forest CRM > Forest CRM funkciói > Ügyféltörténet
Ügyféltörténet
![Ügyfél értékesítési története, akár mobilról Ügyfél értékesítési története, akár mobilról](/images/historikus-adatok.jpg)
Ki mit tett, ígért, tárgyalt potenciális és meglévő ügyfeleinkkel fél évvel ezelőtt? Mikor, miből, mennyit adtunk el az ügyfélnek? Mit nem sikerült értékesíteni és miért? Mik az ügyfél preferenciái vásárláskor?
A ForestCRM lehetőséget ad, hogy hatékonyan minden korábbi eseményt megtudjunk lehetséges és meglévő ügyfeleinkről, és azokat a jövőbeli eladások növelésére használjuk, mert
- az összes releváns információ egy képernyőről elérhető: alap címadatok, kapcsolattartók, korábbi és futó üzleti lehetőségek, feladatok, számlák,
- csak a lényeget kell rögzíteni a rendszerben: tárgyalásokról, az üzleti lehetőség megkötéséről (adatkörönként 3-7 mező),
- a rendszerben lévő grafikonokkal értékesítési tendenciák azonosíthatók (akár személyenként), melyek segítenek a menedzsmentdöntésekben,
- az üzleti adatok kiértékelése segít az értékesítési csatornák, munkatársak és termékek értékesítési hatékonyságának elemzésében,
- az információk nem csak a munkatársak fejében található meg,
- mobilról, tabletről, notebookról, aszali gépről bárhol megtekinthetők a történeti adatok.