Ingyenes CRM > Forest CRM > Forest CRM funkciói > Távoli elérés
Távoli elérés
Ön hogyan rögzíti egy lehetséges ügyfele adatait (neve, beosztása, címe, telefonszáma), amikor tárgyalásra indul? Cetlin, naptárban vagy jegyzetfüzetben? Került-e váratlanul olyan helyzetbe, hogy egy eladás részleteit jó lett volna tudni, de az információk csak az irodában voltak elérhetők és az érintett munkatárs éppen egy másik tárgyaláson ült?
ForestCRM-ben tárolt adatokat bármikor elérheti, mert
- a CRM rendszer teljes verziójának használatához csak internet elérés és egy böngésző szükséges,
- használhatja asztali számítógépről, iPad-ről vagy Android-os táblagépről, okostelefonról,
- a ForestCRM mobil kiterjesztéssel az összes ügyféladathoz hozzáférhet, ezen felül
- térképen navigálhat az ügyfélhez,
- könnyen fel tudja hívni, emailt írhat neki,
- megnézheti aktuális feladatait, naptárát,
- az ügyfél történetet elérheti autóban, liftben, tárgyaláson stb.