Visszahívást kérek

Vélemények

Vezetőként fontosnak tartom, hogy rendszer automatikusan statisztikát készít a programot használó minden kollégáról, így a dolgozók heti-havi teljesítménye, a munkájuk eredményessége nyomon követhető. Polgár Ferenc ügyvezető igazgató
Polgár & Polgár Kft

Rendszeres, folyamatos használat esetén a kollégák egymással eltöltött egyeztetési ideje lecsökken. A feladatok, és azok felelősei egyértelműen meghatározhatók, nincs kommunikációs űr és a felelősségáthárítás is elkerülhető. Laki Zsolt értékesítési vezető
Pap Légtechnika Kft.

A megfelelő informatikai támogató rendszer kiválasztása nálam mindig időigényes és kicsit "nyögvenyelős" feladat . A Forest CRM-re azért esett a választás, mert itt nem éreztem ezt a terhet: gyorsan megértettem a rendszer működését, nagyon tetszett a funkcionalitás és a felület. Rubányi Tamás értékesítési vezető
Innotransz Mérnöki Iroda Kft.

Miután 4 másik rendszerrel összevetettük, kiderült, hogy ez a megoldás felel meg legjobban a 4-8 mobil értékesítőt és kiegészítő személyzetet alkalmazó divíziónknak. A call-centertől az üzletkötőig, illetve a vezetői ellenőrzésig jól használható eszközt ad a kollégák kezébe. Geyer Attila ügyvezető
PrestonPartner Kft.

Irodánkban napi 3-4 személyes ügyfél találkozó és 10-15 különböző ügyintézés valósul meg, így néha "nem látjuk a fától az erdőt", a Forest CRM rendszer használatával azonban mindent pontosan nyomom tudok követni.dr. Roczkó Zsuzsanna,
Roczkó Jogi Klinika, ügyvédi iroda

Mit várhatunk egy sikeres CRM bevezetésétől

Az üzlete növekszik és egyre nehezebben látható át a kapcsolat az ügyfelekkel? Úgy érzi, hogy emiatt üzleti lehetőséget veszít?

CRM rendszer – menedzselhető növekedés

A CRM renszer tökéletesen átláthatóvá teszi az ügyfélkapcsolatokat:

  • rendszert visz az értékesítsébe,
  • segít a legjobb eladási módszerek kialakításában,
  • megtudhatjuk kik a legjobb ügyfeleink,
  • megnő a sikeres eladások száma és az ügyfélszerzés eredményessége,
  • a menedzsment értékesítési tény adatok alapján tud döntéseket hozni.

Zavarja, értékesítői nem dolgoznak hatékonyan ezért cége pénze fölöslegesen elfolyik?

A CRM rendszer segítségével több idő jut a hasznos értékesítési feladatokra, ami megtakarítást, illetve többlet bevételt hoz a cégnek, mert

  • az értékesítők munkaidejük nagyobb részét töltik értékteremtéssel
  • csökkenthető az adminisztrációval töltött idő
  • nincs többé „adat-” és „iratvadászat”
  • nincs elfelejtett üzleti lehetőség, minden megkezdett értékesítési folyamat nyomon követhető, lezárható.
  • ha egy értékesítő kilép a cégtől, nem visz magával minden ügyfél információt a fejében

Ön is szeretné, hogy hatékonyabban működjenek az üzleti folyamatai, ezáltal több üzlet szülessen?

A CRM rendszerrel szervezettek lesznek üzleti folyamatai, mindig pontos képet kap az aktuális helyzetről, mert

  • az értékesítők napi munkája mérhető,
  • az egyes értékesítési csatornák teljesítménye kimutatható és összehasonlítható,
  • az értékesítők több tárgyalást tudnak végrehajtani.

Böngésszen tovább weboldalunkon, és