Visszahívást kérek

Vélemények

Vezetőként fontosnak tartom, hogy rendszer automatikusan statisztikát készít a programot használó minden kollégáról, így a dolgozók heti-havi teljesítménye, a munkájuk eredményessége nyomon követhető. Polgár Ferenc ügyvezető igazgató
Polgár & Polgár Kft

Rendszeres, folyamatos használat esetén a kollégák egymással eltöltött egyeztetési ideje lecsökken. A feladatok, és azok felelősei egyértelműen meghatározhatók, nincs kommunikációs űr és a felelősségáthárítás is elkerülhető. Laki Zsolt értékesítési vezető
Pap Légtechnika Kft.

A megfelelő informatikai támogató rendszer kiválasztása nálam mindig időigényes és kicsit "nyögvenyelős" feladat . A Forest CRM-re azért esett a választás, mert itt nem éreztem ezt a terhet: gyorsan megértettem a rendszer működését, nagyon tetszett a funkcionalitás és a felület. Rubányi Tamás értékesítési vezető
Innotransz Mérnöki Iroda Kft.

Miután 4 másik rendszerrel összevetettük, kiderült, hogy ez a megoldás felel meg legjobban a 4-8 mobil értékesítőt és kiegészítő személyzetet alkalmazó divíziónknak. A call-centertől az üzletkötőig, illetve a vezetői ellenőrzésig jól használható eszközt ad a kollégák kezébe. Geyer Attila ügyvezető
PrestonPartner Kft.

Irodánkban napi 3-4 személyes ügyfél találkozó és 10-15 különböző ügyintézés valósul meg, így néha "nem látjuk a fától az erdőt", a Forest CRM rendszer használatával azonban mindent pontosan nyomom tudok követni.dr. Roczkó Zsuzsanna,
Roczkó Jogi Klinika, ügyvédi iroda

Vállalatirányítási rendszer és a CRM különbsége

Mikor van szükségünk vállalatirányítási rendszerre és mikor CRM rendszerre?

CRM rendszert hozzájárul a kkv-m növekedéséhez

A mikro és közepes méretű cégek fejlődésük során a létszám és a működés összetettségének növekedésével érnek el ahhoz a kérdéshez, hogy kellene „olyan valami”, ami a cég teljes ügyvitelét a pénzügytől a könyvelésen és a termelésen át a HR folyamatokig felöleli. Ezt a „valamit” vállalatirányítási rendszernek hívják, melynek jó esetben a CRM is ennek része…

Vállalatirányítási rendszet jellemzően akkor vezetnek be a cégek, amikor:

  • a vállalati stratégia már formálisan megfogalmazott,
  • a vállalat összes tevékenységét folyamatba szervezték és dokumentálták,
  • a cég működése szabályozott, az elvégzett tevékenységek és eredmények igazoló rendszere működik.

Hogyan érje el egy cég azt a fejlettségi szintet, ahol már indokolt egy vállalatirányítási rendszer? Érékesítést támogató CRM rendszert már mikro és kisvállalkozásoknak is érdemes használni, különösen abban az esetben, ha:

  • ha a cégnövekedés még az elsődleges prioritások között szerepel,
  • az értékesítés megszervezése, hatékonnyá tétele fontos,
  • új ügyfelek megszerzése és újabb eladások generálása a meglévő partnerek esetén kulcskérdés,
  • a cégnél már 2-10 fő érintett az értékesítésben (beleértve értékesítőt, asszisztenciát, ügyvezetőt, tulajdonost),
  • az értékesítők teljesítményének pontos mérése elengedhetetlen a motiváció kialakításához,
  • a munkatársak száma már megkívánja, hogy az ügyféladatok megosztásra kerüljenek.

A ForestCRM használatával vállalkozása hamarabb nő olyan nagyra, amely már csak vállalatirányítási rendszerrel irányítható hatékonyan. Próbáljon ki minket :)! Nem kockáztat semmit!

Mi történik, ha a cég kinövi a CRM rendszer funkcionalitását?

Ha egy cég „kinövi” a CRM rendszerét, akkor

  • lehetőség van áttérni egy nagyobb tudású rendszerre,
  • érdemes a folyamatokat is újra tervezni és a CRM rendszert testre szabni,
  • meggondolandó, hogy vállalatirányítási rendszer részeként használjon CRM rendszert.

Tapasztalataink azt mutatják, hogy a kkv méretű cégek mindaddig nem váltanak CRM rendszert, amíg meg nem érnek a vállalatirányítási rendszer használatba vételére.