Visszahívást kérek

Vélemények

Vezetőként fontosnak tartom, hogy rendszer automatikusan statisztikát készít a programot használó minden kollégáról, így a dolgozók heti-havi teljesítménye, a munkájuk eredményessége nyomon követhető. Polgár Ferenc ügyvezető igazgató
Polgár & Polgár Kft

Rendszeres, folyamatos használat esetén a kollégák egymással eltöltött egyeztetési ideje lecsökken. A feladatok, és azok felelősei egyértelműen meghatározhatók, nincs kommunikációs űr és a felelősségáthárítás is elkerülhető. Laki Zsolt értékesítési vezető
Pap Légtechnika Kft.

A megfelelő informatikai támogató rendszer kiválasztása nálam mindig időigényes és kicsit "nyögvenyelős" feladat . A Forest CRM-re azért esett a választás, mert itt nem éreztem ezt a terhet: gyorsan megértettem a rendszer működését, nagyon tetszett a funkcionalitás és a felület. Rubányi Tamás értékesítési vezető
Innotransz Mérnöki Iroda Kft.

Miután 4 másik rendszerrel összevetettük, kiderült, hogy ez a megoldás felel meg legjobban a 4-8 mobil értékesítőt és kiegészítő személyzetet alkalmazó divíziónknak. A call-centertől az üzletkötőig, illetve a vezetői ellenőrzésig jól használható eszközt ad a kollégák kezébe. Geyer Attila ügyvezető
PrestonPartner Kft.

Irodánkban napi 3-4 személyes ügyfél találkozó és 10-15 különböző ügyintézés valósul meg, így néha "nem látjuk a fától az erdőt", a Forest CRM rendszer használatával azonban mindent pontosan nyomom tudok követni.dr. Roczkó Zsuzsanna,
Roczkó Jogi Klinika, ügyvédi iroda

Mit és hogyan mérjek az értékesítésben

A mérési pontok meghatározása az értékesítési stratégián múlik, azaz azon, hogy milyen csatornákon jutunk el a potenciális ügyfelekhez. Ezek

  • hideghívás
  • érdeklődő (vevő) bejelentkezése interneten
  • betelefonálás
  • értékesítés telefonon (telesales)
  • bolt
  • klubok, rendezvények
  • stb.

A mérés lényege, hogy tisztában legyünk a hatékonyságunkkal, azaz pl. hány hideghívásból hány tárgyalás, ezekből mennyi értékű üzletkötés születik.

Elengedhetetlen, hogy ezeket az adatokat heti (havi) rendszerességgel grafikonon rögzítsük. Néhány hét (hónap) után tökéletesen láthatóvá válik az aktivitás (hívások mennyisége) és a hatékonyság.

Rendszeres kimutatások automatikusan Rendszeres kimutatások automatikusan

A mérés lényege, hogy tisztában legyünk a hatékonyságunkkal, azaz pl. hány hideghívásból hány tárgyalás, ezekből mennyi értékű üzletkötés születik.

Elengedhetetlen, hogy ezeket az adatokat heti (havi) rendszerességgel grafikonon rögzítsük. Néhány hét (hónap) után tökéletesen láthatóvá válik az aktivitás (hívások mennyisége) és a hatékonyság.

Olvasson tovább, és