Ingyenes CRM > Hatékony értékesítés > Hatékony értékesítési tippek > Mit és hogyan mérjek az értékesítésben
Mit és hogyan mérjek az értékesítésben
A mérési pontok meghatározása az értékesítési stratégián múlik, azaz azon, hogy milyen csatornákon jutunk el a potenciális ügyfelekhez. Ezek
- hideghívás
- érdeklődő (vevő) bejelentkezése interneten
- betelefonálás
- értékesítés telefonon (telesales)
- bolt
- klubok, rendezvények
- stb.
A mérés lényege, hogy tisztában legyünk a hatékonyságunkkal, azaz pl. hány hideghívásból hány tárgyalás, ezekből mennyi értékű üzletkötés születik.
Elengedhetetlen, hogy ezeket az adatokat heti (havi) rendszerességgel grafikonon rögzítsük. Néhány hét (hónap) után tökéletesen láthatóvá válik az aktivitás (hívások mennyisége) és a hatékonyság.
A mérés lényege, hogy tisztában legyünk a hatékonyságunkkal, azaz pl. hány hideghívásból hány tárgyalás, ezekből mennyi értékű üzletkötés születik.
Elengedhetetlen, hogy ezeket az adatokat heti (havi) rendszerességgel grafikonon rögzítsük. Néhány hét (hónap) után tökéletesen láthatóvá válik az aktivitás (hívások mennyisége) és a hatékonyság.
Olvasson tovább, és
- tudjon meg minél többet a Forest CRM rendszerről
- ismerkedjen meg a Forest CRM rendszer bemutató verziójával
- tekintse meg a Forest CRM rendszer árait!