Ingyenes CRM > Hatékony értékesítés > Hatékony értékesítési tippek > Hideghívás hatékonyan
Hideghívás hatékonyan
Sokan azt a hibát követik el, hogy a hideghívást összekeverik az értékesítéssel.
Pedig a hideghívásnak egyetlen célja van, a megbeszélt időpont!
- Nem kell és nem szabad belemenni vevőtájékoztatásba, igényfelmérésbe vagy bármilyen értékesítési fázisba.
- Nem létezik bombabiztos szöveg, amit csak eldarálok és minden esetben működik!
- Létezik e helyett KOMMUNIKÁCIÓ. A kommunikációba belefér, hogy a másik azt mondja nem ér rá, elutasít, úgy véli, hogy nem érdekli a dolog, és így tovább.
Akkor mi miatt sikerül mégis találkoznom vele? Mert őszintén kíváncsi vagyok rá, és ezt megérzi. Meglepő módon, ilyenkor kommunikációba kerülünk a másikkal és ez felkelti az érdeklődést. Ritka alkalom számára, amikor emberrel és nem eladó-automatával vagy tukmáló géppel beszélhet a telefonban. Nagyra fogja értékelni.
Olvasson tovább, és
- tudjon meg minél többet a Forest CRM rendszerről
- ismerkedjen meg a Forest CRM rendszer bemutató verziójával
- tekintse meg a Forest CRM rendszer árait!