Ingyenes CRM > Hatékony értékesítés > Hatékony értékesítési tippek > Az értékesítés alapszabályai
Az értékesítés alapszabályai
A két legfontosabb alapszabály: érdeklődőek legyünk, ne érdekesek, és soha ne bocsátkozzunk vitába a vevővel.
- Kihagyhatatlan lépés a pontos igényfelmérés, az erre vonatkozóan feltett kérdések, hiszen sok esetben a vevő nem tudja, valóban mire van szüksége.
- Láttassuk vele, hogy az ő érdekében „faggatjuk”, hogy azt a megoldást akarjuk nyújtani, ami a legjobban felel meg az ő igényeinek.
- Ne terméket vagy szolgáltatást értékesítsünk, hanem megoldást. Egy vevőnek soha nem az eszközre van szüksége, hanem a problémája megoldására.
- Tárjuk fel együtt a problémát, tudatosítsuk ezt a vevőben és arra adjunk megoldást.
Ha valaki hűtőszekrényt keres, távolról sem hűtőszekrényre van szüksége, hanem hideg ételekre és italokra.
Olvasson tovább, és
- tudjon meg minél többet a Forest CRM rendszerről
- ismerkedjen meg a Forest CRM rendszer bemutató verziójával
- tekintse meg a Forest CRM rendszer árait!