Ingyenes CRM > Hatékony értékesítés > Hatékony értékesítési tippek > Miért értékesítünk
Miért értékesítünk
Több „miért”-je lehet annak, hogy valaki az értékesítésben dolgozik.
- Lehet a motiváció az, hogy pénzt keressünk, lehet a sikerélmény, de a legjobb, ha tudatosítjuk magunkban, hogy ha a vevőnek van egy problémája (amit feltártunk Az értékesítés alapszabályaimenüben), és erre tudunk neki egy megoldást adni, akkor tulajdonképpen vele tettünk jót. Hozzásegítettük ahhoz, hogy eggyel (vagy sokkal) kevesebb problémája legyen. Amennyiben ez utóbbi motivációs megközelítést magunkévá tudjuk tenni, nem lehet kétséges a pénz és a sikerélmény „begyűjtése”.
- Emberek azért vásárolnak maguknak termékeket és szolgáltatásokat, mert jobbá akarják tenni magukat azzal, hogy megoldott problémáik lesznek.
Ha ezt komolyan tudjuk venni és el tudjuk hinni, ugyanúgy sugározni fog belőlünk a segíteni akarás, mint az, ha csak a pénzére „utazunk”. Ezt hívják elhivatottságnak.
Olvasson tovább, és
- tudjon meg minél többet a Forest CRM rendszerről
- ismerkedjen meg a Forest CRM rendszer bemutató verziójával
- tekintse meg a Forest CRM rendszer árait!