Visszahívást kérek

Vélemények

Vezetőként fontosnak tartom, hogy rendszer automatikusan statisztikát készít a programot használó minden kollégáról, így a dolgozók heti-havi teljesítménye, a munkájuk eredményessége nyomon követhető. Polgár Ferenc ügyvezető igazgató
Polgár & Polgár Kft

Rendszeres, folyamatos használat esetén a kollégák egymással eltöltött egyeztetési ideje lecsökken. A feladatok, és azok felelősei egyértelműen meghatározhatók, nincs kommunikációs űr és a felelősségáthárítás is elkerülhető. Laki Zsolt értékesítési vezető
Pap Légtechnika Kft.

A megfelelő informatikai támogató rendszer kiválasztása nálam mindig időigényes és kicsit "nyögvenyelős" feladat . A Forest CRM-re azért esett a választás, mert itt nem éreztem ezt a terhet: gyorsan megértettem a rendszer működését, nagyon tetszett a funkcionalitás és a felület. Rubányi Tamás értékesítési vezető
Innotransz Mérnöki Iroda Kft.

Miután 4 másik rendszerrel összevetettük, kiderült, hogy ez a megoldás felel meg legjobban a 4-8 mobil értékesítőt és kiegészítő személyzetet alkalmazó divíziónknak. A call-centertől az üzletkötőig, illetve a vezetői ellenőrzésig jól használható eszközt ad a kollégák kezébe. Geyer Attila ügyvezető
PrestonPartner Kft.

Irodánkban napi 3-4 személyes ügyfél találkozó és 10-15 különböző ügyintézés valósul meg, így néha "nem látjuk a fától az erdőt", a Forest CRM rendszer használatával azonban mindent pontosan nyomom tudok követni.dr. Roczkó Zsuzsanna,
Roczkó Jogi Klinika, ügyvédi iroda

Miért értékesítünk

Több „miért”-je lehet annak, hogy valaki az értékesítésben dolgozik.

  • Lehet a motiváció az, hogy pénzt keressünk, lehet a sikerélmény, de a legjobb, ha tudatosítjuk magunkban, hogy ha a vevőnek van egy problémája (amit feltártunk Az értékesítés alapszabályaimenüben), és erre tudunk neki egy megoldást adni, akkor tulajdonképpen vele tettünk jót. Hozzásegítettük ahhoz, hogy eggyel (vagy sokkal) kevesebb problémája legyen. Amennyiben ez utóbbi motivációs megközelítést magunkévá tudjuk tenni, nem lehet kétséges a pénz és a sikerélmény „begyűjtése”.
  • Emberek azért vásárolnak maguknak termékeket és szolgáltatásokat, mert jobbá akarják tenni magukat azzal, hogy megoldott problémáik lesznek.
Probléma megoldás - elhivatottság

Ha ezt komolyan tudjuk venni és el tudjuk hinni, ugyanúgy sugározni fog belőlünk a segíteni akarás, mint az, ha csak a pénzére „utazunk”. Ezt hívják elhivatottságnak.

Olvasson tovább, és