Visszahívást kérek

Vélemények

Vezetőként fontosnak tartom, hogy rendszer automatikusan statisztikát készít a programot használó minden kollégáról, így a dolgozók heti-havi teljesítménye, a munkájuk eredményessége nyomon követhető. Polgár Ferenc ügyvezető igazgató
Polgár & Polgár Kft

Rendszeres, folyamatos használat esetén a kollégák egymással eltöltött egyeztetési ideje lecsökken. A feladatok, és azok felelősei egyértelműen meghatározhatók, nincs kommunikációs űr és a felelősségáthárítás is elkerülhető. Laki Zsolt értékesítési vezető
Pap Légtechnika Kft.

A megfelelő informatikai támogató rendszer kiválasztása nálam mindig időigényes és kicsit "nyögvenyelős" feladat . A Forest CRM-re azért esett a választás, mert itt nem éreztem ezt a terhet: gyorsan megértettem a rendszer működését, nagyon tetszett a funkcionalitás és a felület. Rubányi Tamás értékesítési vezető
Innotransz Mérnöki Iroda Kft.

Miután 4 másik rendszerrel összevetettük, kiderült, hogy ez a megoldás felel meg legjobban a 4-8 mobil értékesítőt és kiegészítő személyzetet alkalmazó divíziónknak. A call-centertől az üzletkötőig, illetve a vezetői ellenőrzésig jól használható eszközt ad a kollégák kezébe. Geyer Attila ügyvezető
PrestonPartner Kft.

Irodánkban napi 3-4 személyes ügyfél találkozó és 10-15 különböző ügyintézés valósul meg, így néha "nem látjuk a fától az erdőt", a Forest CRM rendszer használatával azonban mindent pontosan nyomom tudok követni.dr. Roczkó Zsuzsanna,
Roczkó Jogi Klinika, ügyvédi iroda

Virtuális titkár

Adminisztráció csökkentés virtuális titkárral

A rendszert a felhasználóink szeretik… s még így is lehet olyan hangokat hallani, hogy „én nem vagyok adatrögzítő”! Ennek kezelésére találtuk ki a virtuális titkár funkciót: az értékesítő tárgyaljon, az asszisztens „asszisztáljon”.

A virtuális titkár funkció során

  • az értékesítő a fő feladatára a tárgyalásokra fókuszál,
  • megbeszéléseken felgyűlt információt (megállapodásokat, következő elvégzendő feladatokat, felelősöket stb.) hangüzenet formájában, telefonja segítségével rögzíti,
  • a hangüzenet automatikusan továbbításra kerül az asszisztenshez, aki a háttérben rögzíti az adatokat a ForestCRM rendszerbe,
  • a tárgyalások, megállapodások dokumentálása jelentősen lerövidíthető (a tapasztalatok szerint 15mp-2p időtartamra),
  • az asszisztenciát adhatja saját munkatárs is, de a jövőben a Smiling Software Kft. is tervez adminisztratív szolgáltatást nyújtani.