Ingyenes CRM > Forest CRM > Forest CRM rendszer előnyei > Csoportmunka
Csoportmunka
Ismerős a szituáció, amikor egy-egy nagyobb ügyfél esetén az információk összegyűjtéséhez megbeszélést kell összehívni: ki mikor mit mondott az ügyfélnek, milyen emailt küldött, a párhuzamosan futó üzleti lehetőségek éppen milyen státuszban vannak?
Az értékesítési folyamat hatékonyságnövelésének egyik kulcspontja a csoportmunka támogatása, melyet a ForestCRM magas szinten teljesít, mert:
- három szintű jogosultsági rendszer használatával láthatjuk egymás feladatait és üzleti lehetőségeit, de csak azokat, amelyek munkánkhoz szükségesek,
- egymásnak egy kattintással tudunk a feladatot delegálni az elfoglaltságok ismeretében,
- könnyű számon kérni a végrehajtott feladatokat, mindenhez tartozik határidő,
- ügyfélnek küldött emailek egy helyen megtalálhatók függetlenül attól, hogy ki küldte azokat,
- láthatjuk egymás ForestCRM naptárát, melyet megjeleníthetünk Google vagy Outlook naptárban is.