Ügyfeleink mondják

Másfél éve használjuk a FOREST ügyfélkövető rendszert, a tapasztalatunk igen kedvező. Munkatársaink a kezdetektől szeretik, mert jól átlátható felületekkel dolgozik, logikus felépítésű, a használata külön számítógépes ismereteket nem igényel.
A program használatával árajánlataink nyomonkövetése jobb lett: az ajánlatadó nemhogy nem feledkezik el a rendszeres telefonhívásokról, de ügyfelenként számon tartja az értékesítés következő lépését, így nagyban hozzájárul az eredményességhez.

Tudjon meg többet …

Rendszeres, folyamatos használat esetén a kollégák egymással eltöltött egyeztetési ideje lecsökken. A feladatok, és azok felelősei egyértelműen meghatározhatók, nincs kommunikációs űr és a felelősségáthárítás is elkerülhető.

Olyan, mint egy elektronikus napló, amelynek pontos vezetésével az információvesztés kockázata minimális, az üzleti lehetőségek nem vesznek el. Az ajánlatokból, illetve az azokból megszületett szerződésekből azonnal használható statisztika nyerhető ki

Tudjon meg többet …

A megfelelő informatikai támogató rendszer kiválasztása nálam mindig időigényes és kicsit "nyögvenyelős" feladat . A Forest CRM-re azért esett a választás, mert itt nem éreztem ezt a terhet: gyorsan megértettem a rendszer működését, nagyon tetszett a funkcionalitás és a felület.

A ForestCRM funkcionalitása pont annyi, amennyit kerestünk és amire szükség van, ráadásul nagyon kedvező áron. Az, hogy a mobilomról minden adatot elérek, már csak hab a tortán.

Tudjon meg többet …

Miután 4 másik rendszerrel összevetettük, kiderült, hogy ez a megoldás felel meg legjobban a 4-8 mobil értékesítőt és kiegészítő személyzetet alkalmazó divíziónknak. A call-centertől az üzletkötőig, illetve a vezetői ellenőrzésig jól használható eszközt ad a kollégák kezébe.

Tudjon meg többet …

Irodánkban napi 3-4 személyes ügyfél találkozó és 10-15 különböző ügyintézés valósul meg, így néha "nem látjuk a fától az erdőt", a Forest CRM rendszer használatával azonban mindent pontosan nyomom tudok követni.

Tudjon meg többet …

CRM tréning

Gyakorlati oktatás keretében ismerheti meg, hogyan növelhető az értékesítés hatékonysága CRM rendszer alkalmazásával. Az oktatást követően tudni fogja, hogy

  • az Ön vállalati környezetében hogyan célszerű hasztnálni a rendszert,
  • hogyan mérje az értékesítésben résztvevő munkatársak teljesítményét
  • milyen eszközökkel egyszerűsítheti a cégen belüli és kívüli kommunikációt.

Tudjon meg többet …

Mobil CRM

A ForestCRM Mobil kiterjesztésével bárhonnét, bármikor elérheti ügyfelei historikus értékesítési adatait. A bármilyen okostelefonról használható program megkönnyíti a kommunikációt: egyszerűen telefonálhat, emailt küldhet, navigálhat az ügyfélhez.

Mindig kéznél lesznek aktuális feladai, naptára. Mindez minimalizált hálózati forgalom mellett.

Tudjon meg többet …

Visszahívást kérek