Visszahívást kérek

Vélemények

Vezetőként fontosnak tartom, hogy rendszer automatikusan statisztikát készít a programot használó minden kollégáról, így a dolgozók heti-havi teljesítménye, a munkájuk eredményessége nyomon követhető. Polgár Ferenc ügyvezető igazgató
Polgár & Polgár Kft

Rendszeres, folyamatos használat esetén a kollégák egymással eltöltött egyeztetési ideje lecsökken. A feladatok, és azok felelősei egyértelműen meghatározhatók, nincs kommunikációs űr és a felelősségáthárítás is elkerülhető. Laki Zsolt értékesítési vezető
Pap Légtechnika Kft.

A megfelelő informatikai támogató rendszer kiválasztása nálam mindig időigényes és kicsit "nyögvenyelős" feladat . A Forest CRM-re azért esett a választás, mert itt nem éreztem ezt a terhet: gyorsan megértettem a rendszer működését, nagyon tetszett a funkcionalitás és a felület. Rubányi Tamás értékesítési vezető
Innotransz Mérnöki Iroda Kft.

Miután 4 másik rendszerrel összevetettük, kiderült, hogy ez a megoldás felel meg legjobban a 4-8 mobil értékesítőt és kiegészítő személyzetet alkalmazó divíziónknak. A call-centertől az üzletkötőig, illetve a vezetői ellenőrzésig jól használható eszközt ad a kollégák kezébe. Geyer Attila ügyvezető
PrestonPartner Kft.

Irodánkban napi 3-4 személyes ügyfél találkozó és 10-15 különböző ügyintézés valósul meg, így néha "nem látjuk a fától az erdőt", a Forest CRM rendszer használatával azonban mindent pontosan nyomom tudok követni.dr. Roczkó Zsuzsanna,
Roczkó Jogi Klinika, ügyvédi iroda

CRM rendszer

Átláthatóság

CRM rendszer előnyei

Ön tudja, hogy az idei évben mennyit értékesítettek kollégái cége termékeiből? Hány üzleti lehetőség hiúsult meg és miért? Futtassa fel cégét ForestCRM rendszerrel, amely naprakész válaszokkal segít új ügyfelek szerzésében és új üzletek megkötésében.

Elérhetőség mobilról

MobilCRM

A ForestCRM rendszer mobil kiterjesztésével bármilyen okos telefonról vagy tábla gépről elérheti ügyféladatait. Akár tárgyaláson, akár a kocsiban megnézheti az értékesítés historikus adatait, munkatársai korábbi tárgyalásainak tartalmát.


Csoport munka támogatása

Team munka segítése

Az értékesítési feladatok egyszerűen átadhatók a munkatársak számára, majd ellenőrizhető az elvégzett munka eredménye. Nem fog elfelejteni semmilyen ügyfélnek tett ígéretét: ForestCRM rendszer naptára akár Google-ban, akár Outlook naptárban is megjeleníthető. A munkatársak által az ügyfeleknek küldött emaileket az arra jogosul felhasználók egy helyen elérik.


Minden adat egy helyen

Az ügyfél összes adata egy képernyőn elérhető. Nincs „adat” és „email” vadászat: név, telefonszám, korábbi értékesítés, szerződés, ajánlat, szükség esetén kibocsátott számlák és azok fizetési státusza néhány kattintással elérhető.

Minden adat egy helyen